maandag 18 augustus - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Steven Eelkman Rooda - WaarBenJij.nu maandag 18 augustus - Reisverslag uit Charlottesville, Verenigde Staten van Steven Eelkman Rooda - WaarBenJij.nu

maandag 18 augustus

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

22 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Charlottesville

vandaag zijn we in de ochtend naar the Capitol gegaan, een heel mooi gebouw, een echte aanrader dus! in de middag hebben we onze huur-auto opgehaald. Het plan was om hiermee van washington DC naar Charlottesville te rijden, door de Shenandoah Valley (dat scheen een heel mooi natuurpark te zijn, en niets was minder waar) je kan in principe in 3 a 4 uur door dit park heen rijden maar wij besloten om het in twee dagen te doen zodat we ook nog een nacht ' deels in de natuur zouden doorbrengen' (helaas voor Anky, want het bleek in de nacht toch behoorlijk koud te worden op zo'n 800m hoogte)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steven

Hallo allemaal, Nog maar een paar dagen en dan is het al zaterdag 16 augustus.. Mijn vertrek naar Amerika! Voor wie het nog niet wist, ik ga daar studeren en tennissen aan de University of Virginia. Dit ligt in de staat Virginia, aan de oostkust vlak onder Washington DC.. Ik heb deze site gemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn belevingen daar.. Zodra ik er ben laat ik wel weer een bericht achter Steven

Actief sinds 06 Aug. 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 10603

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: